- تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
- توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای “Ly” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و در نتیجه کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای “Ly” تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
- تعریف مشتری یا کاربر
- مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام در فروشگاه یا سایت “Ly” درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات “Ly” اقدام نماید.
- ارتباطات الکترونیکی
- هنگامی که شما از سرویسها و خدمات “Ly” استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به “Ly” ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که “Ly”به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
- سیاستهای رعایت حریم شخصی
- “Ly” به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. “Ly” متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت “Ly”، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
- همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات “Ly”، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط “Ly”جزئی از اموال “Ly” محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار “Ly” است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای “Ly” محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط “Ly” و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار “Ly” است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت “Ly”و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای “Ly” محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات “Ly”، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. “Ly”محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
- ثبت و پردازش سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
- “Ly” به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش دهی میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت “Ly”به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیامک، در صف پردازش قرار میگیرند. “Ly”همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در “Ly” به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای “Ly” محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
- “Ly” مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای “Ly” محفوظ است.
- خسارت در هنگام حمل و نقل
- “Ly” همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و “Ly” تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش “Ly” اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش “Ly” ارسال شود.
- چگونگی ارسال سفارشات
- حمل سفارشات خریداران “Ly” ، همه از طریق سیستمهای پستی رسمی (و در شرایط خاص توسط باربریهای مجاز) صورت میپذیرد.
- استفاده از خدمات مجموعههای پستی با توجه به مقصد نهایی سفارش، متفاوت است. سفارشات به مقصد تهران، از طریق پیک صورت میپذیرد. کلیه سفارشات آماده ارسال، در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:00 به این شرکت تحویل و حداکثر طی “48 ساعت کاری” به دست خریداران محترم خواهد رسید. بدیهی است در روزهای تعطیل رسمی، تحویل سفارش به اولین روز کاری پس از تعطیلات موکول خواهد شد.
- در سیستم توزیع سفارشات تهران، مطابق با رویه جاری تمامی سیستمهای حمل مرسولات، متاسفانه امکان تعیین ساعت دقیق تحویل سفارش مشخص نمیباشد ولی با اارتباط از طریق پشتیبانی ، تاریخ مراجعه و تحویل سفارش قابل پیگیری خواهد بود.
- سفارشات به مقصد شهرهای به جز تهزان از طریق “شرکت پست جمهوری اسلامی ایران”، “شرکت تیپاکس” و یا باربریهای مجاز انجام میشود.
- کلیه سفارشات آماده ارسال، در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه به صورت روزانه به شرکتهای اشاره شده تحویل میگردد. بدیهی است زمان تحویل کالا به خریداران محترم در ارتباط مستقیم با موقعیت جغرافیایی شهرستان مقصد و اولویتبندی ارسال سفارشات توسط شرکتهای مذکور است.
- هر یک از سفارشات شهرستان تحویل شده به ” شرکت پست جمهوری اسلامی ایران “، دارای کد مرجع 20 رقمی بوده که با استفاده از آن در بخش “رهگیری” سایت “شرکت پست” به نشانی www.post.ir، میتوان از آخرین موقعیت سفارش اطلاع حاصل کرد. در خصوص سفارشات تحویلی به شرکت “تیپاکس”، این کد دارای 6 رقم بوده که در صورت تماس تلفنی به دفتر “تیپاکس” شهرستان مقصد، میتوان از موقعیت محموله اطلاع حاصل کرد.
- در خصوص ارسال کالا توسط شرکتهای باربری نیز مراتب توسط کارشناسان فروش Ly به صورت تلفنی به اطلاع خریدار خواهد رسید.
- به منظور کاهش خسارات اقلام شکستنی در حین ارسال به شهرستانها، ممکن است بخشی از اجزای کالا از بستهبندی اصلی آن خارج شده و با استفاده از “لفاف حبابدار” محافظت گردد. از آنجا که در چنین شرایطی به علت افزایش حجم اجزا، امکان قراردادن مجدد آنها در درون بستهبندی اولیه وجود نخواهد داشت، کارتن بستهبندی اولیه به صورت بازشده در کنار اجزا در بستهبندی سیستم پستی به مقصد خریدار ارسال خواهد شد.